Zupa cebuLOVEa :)

Wczoraj była u nas moja mama na obiedzie. Dostała obiad z dwóch dań, a sama zadbała o deser 😉 Podałam zupę z cebuli oraz brokuły z makaronem, o czym więcej w następnym poście 😉 A teraz zapraszam do zapoznania się z przepisem na cebuową.

Składniki:

  • 4 dorodne cebule białe + 1 czerwona
  • kilka kropli oliwy
  • bulion

Przygotowanie:

1. Cebule obrałam i pokroiłam w piórka. Wrzuciłam do garnka na rozgrzany tłuszcz. Podsmażyłam.

2. Wrzuciłam poplasterkowane gotowane ziemniaki.

3. Dolałam wodę i wrzuciłam kostkę warzywną. Gotowałam przez ok 15 min.

Smacznego! 🙂

Skomentuj

