Pasta z czerwonej soczewicy, gruszki i marchewki

ZgAga miała ochotę na pastę, a ja miałam ochotę poeksperymentować. No i popełniłam czyn pastowy, polecam 🙂

Składniki:
Pół gruszki
2 marchewki
4.ząbki czosnku
Papryka ostra i słodka, po 1 łyżeczce,
Pół łyżeczki pieprzu
Pół szklanki czerwonej soczewicy

Przygotowanie:
Soczewice wypłukałam, aż woda przestała być biała. Wstawiłam do gotowania. Posiliłam troszkę. Dołożyłam pokrojoną w kostkę marchewkę. Przyprawiłam. Dorzuciłam 2 ząbki czosnku i pokrojoną gruszkę. Gotowałam aż zmiękło. Dodałam kolejne 2 ząbki czosnku. Zblendowałam. Wyszło super,ale dużo. Następnym razem zrobię mniej 🙂 i mniej posolę;p
Świetnie smakuje z warzywami surowymi, kiełkami brokuła i ogórkiem konserwowym. Omnomnom.

Tylko zdjęcia brak. Sorry about that!

Skomentuj

