Spaghetti wegetariańskie – level 1.

Dziecko zgłodniało. Lubi pomidory, wiec decyzja była szybka i prosta. Dziś przepis na tradycyjne spaghetti 🙂

spaghSkładniki:

na dwie porcje:
– Makaron spaghetti +sól do gotowania
– Pomidory suszone 5
– Pomidorki koktajlowe 10
– Koncentrat pomidorowy 4 łyżeczki
– Pół litra wody
– Oliwki zielone 6
– Ząbek czosnku
– Cebula
– Papryka czerwona
– Oregano i bazylia po 1 łyżeczce
-Pół łyżeczki pieprzu
– 3 łyżki oliwy

Przygotowanie:
1. Do wrzącej wody wrzuciłam makaron i łyżkę soli. Niechaj się gotuje.
2. Na rozgrzaną oliwą patelnie wrzuciłam skostkowaną cebulę i paprykę. Kiedy się podsmażyły dorzuciłam posiekane oliwki i pomidory suszone.
3. Sos. Po podduszeniu pkt.2 dolałam wodę i koncentrat pomidorowy i po dorzuceniu przypraw podduszałam jeszcze 3 min.

Nałożyłam na talerze, ozdobiłam surowymi pomidorami i listkami bazylii. Zjadłyśmy ze smakiem🙂

Skomentuj

