Mistrzowski farsz brokułowy z masłem orzechowym i migdałami :)

Czasami nocą nachodzi nas faza na smażenie naleśników. Uwielbiam naleśniki na słono. Prezentuję więc epokowe odkrycie, które na zawsze zmieniło moje podejście do gotowania: MASŁO ORZECHOWE. Tu w wersji brokułowej, ale świetnie też smakuje z marchewką :).

wpid-dsc_0160

Składniki:
– Brokuł
– Masło orzechowe, ja używam kremowego Felixa
– płatki migdałów

Wykonanie:
1. Brokuła umyłam, podzieliłam na różyczki, wrzuciłam do wrzącej wody i pozwoliłam się ugotować w posolonej wodzie.
2. Zblanszowałam migdały na suchej patelni.
3. Podgotowanego brokuła wrzuciłam na patelnię z odrobiną rozgrzanej oliwy, żeby się podsmażył.
4. Dorzuciłam migdały i trzy łyżki masła orzechowego. Mieszałam aż brokuły się rozpadły. Podlewałam wodą żeby się nie przypaliły.                                                                                                               5. Zblendowałam.

Ten farsz jest mega prosty i pyszny nie tylko z naleśnikami,ale również z makaronem! Można też dodać zielone oliwki dla zaostrzenia smaku. Obiad w 15 min 🙂

Skomentuj

