Makaron z brokułami, chilli, kukurydzą, prażonymi migdałami i orzeszkami nerkowca

Zg we Wro ładuje akumulatory, a ja w samotności spędzając wieczór postanowiłam poprawić sobie nastrój smakołykami. Tak oto powstał tenże prawilny makaron z brokułami 🙂

Składniki:

– mały brokuł

– mała puszka Bonduella kukurydzy złocistej z chilli

– garść płatków migdałowych

– garść orzeszków nerkowca

– odrobina oliwy

br

Przygotowanie:

1. Makaron ugotowałam aldente, zgodnie z przepisem na opakowaniu.

2. Brokuła gotowałam 10 min w osolonej wodzie.

3. Na patelni podsmażyłam brokuła razem z kukurydzą z chilli.

4. Uprażyłam na suchej patelni orzechy nerkowca i wsypałam do brokuła razem z odcedzonym makaronem aldente.

Proste, szybkie, ładne i smaczne danie – czegóż chcieć więcej? 🙂 Zapomniałam nawet na moment o swojej tęsknocie 😉

Skomentuj

