Warzywa w mleku kokosowym z ryżem jaśminowym, czyli niebo w gębie! :)

Uwielbiam, po stokroć dania z mlekiem kokosowym! Koniecznie do powtórzenia, może tym razem faktycznie z zieloną pastą, zamiast czerwonej 😉 Wieczorem poczęstuję Zg. tym daniem i porównamy jakość z daniami z Zielonego Smoka, który zaraził mnie tą kokosową miłością 🙂

war

Przepis pochodzi z bloga Taste of my day 🙂

Składniki na dwie solidne porcje:

– 2 marchewki

– mała papryka czerwona

– mała kalarepa

– mała cukinia

– cebula

– trzy ząbki czosnku

– puszka mleka kokosowego

– kubek wody

– 3 łyżeczki czerwonej pasty curry

– torebka ryżu jaśminowego

Przygotowanie:

1. Cebulkę i czosnek pokroiłam w plasterki.

2. Paprykę, marchew, kalarepę pokroiłam w niewielkie słupki albo plasterki.

3. Wrzuciłam 1 i 2 na patelnię z 3 łyżkami pasty curry i dolałam kubek wody. Smażyłam na 6. pod przykryciem przez ok 15 min.

4. Cukinię przekroiłam na pół i pokroiłam w plasterki obieraczką do ziemniaków. Dołożyłam na patelnię i po 5 min. wlałam mleko kokosowe.

5. Podałam z ryżem jaśminowym, który jest moim ulunionym dodatkiem do dań tego typu:)

Zajadałam się zadowolona z kolejnego zacnego przepisu 🙂

Skomentuj

