Jajecznica z bananem, czerwoną cebulą i czerwoną papryką

Banan zbrązowiał na lodówce. Nie miałam pomysłu co z nim zrobić, a przecież zepsuć się nie może. A że akurat robiłam sobie jajecznicę, to dodałam go do środka. I wiecie co? Mimo, że Zg uciekła przed zapachem smażonego banana, to: Omnomnom! 😀

jajSkładniki:

– ćwierć czerwonej papryki

– pół czerwonej cebuli

– 2 jaja z chowu ekologicznego 😉

– odrobina oliwy pod smażenie

– pół smutnego* banana

– zioła greckie do smaku

Przygotowanie:

1. Na rozgrzanej oliwie podsmażyłam pokrojoną cebulę, paprykę i banana

2. Kiedy cebula się zeszkliła dodałam 2 jaja i przyprawiłam grecką mieszanką ziół z młynka 🙂

3. Idealny dodatek: kromka pełnoziarnistego chleba z kozim serem! ❤

Smacznego! 🙂

* banany nie były do końca smune 😛 można by rzec, że dobrze im się wiodło w poprzednich dniach (przygody na morzu, skarby, syreny i te sprawy)

banan

Skomentuj

