Kremowa Królowa Pomidorowa z passaty z czosnkiem

Za oknem zimno i ciemno, więc to nieuchronnie czas, by rozjaśnić i rozgrzać wnętrze (zewnętrzne też by się przydało ;)). Zupa pomidorowa będzie doskonała 🙂

mms_20151127_174944.jpg

Produkty:

  • butelka passaty z czosnkiem (700 ml z Biedronki)
  • sok mały w szklanej butelce pomidorowy
  • pół soku vega śródziemnomorski
  • 3 ząbki czosnku
  • świeża bazylia (garść)
  • 2 listki laurowe
  • pół łyżki soli i cukru
  • pieprz świeżo zmielony
  • grzanki z chleba z suszonymi pomidorami i oliwkami (na oliwie)
  • podobno przydaje się też tymianek, ale nie mam, więc wrzuciłam gałązkę rozmarynu

Przygotowanie:

  1. Wlałam passatę, mały sok pomidorowy oraz pół Vege Śródziemnomorskiego do garnka.
  2. Dorzuciłam przekrojony jakkolwiek czosnek i bazylię oraz liście laurowe, sól i pieprz.
  3. Podpiekłam trzy kromki chleba na patelni na oliwie i podałam do pysznej, aromatycznej zupy.

To zdecydowanie godna zapamiętania zupa, wprost idealna na jesienne zimne wieczory 🙂

Skomentuj

