Makaron z brokułami, suszonymi pomidorami, kukurydzą i migdałami

Miałam ochotę na kolorowy obiad. Zielony, żółty, czerwony i biały to ładna kombinacja, więc przedstawiam Wam mój dzisiejszy obiad 🙂

image

Składniki:

  • pół paczki mrożonych różyczek brokuła
  • 100 g ulubionego makaronu
  • 3 suszone pomidory
  • mała puszka kukurydzy Gold Bonduell
  • kotlet sojowy (akurat miałam kupione w wegańskim sklepie)
  • łyżka płatków migdałowych

Przygotowanie:

  1. Ugotowałam na parze brokuła. Wymieniłam wodę.
  2. Ugotowałam makaron (z solą do smaku). Przepłukałam zimną wodą, by się nie sklejał.
  3. Posiekałam pomidory suszone i połączyłam wszystko w pyszną sałatkę obiadową.

Czas przygotowania: 20 min. Zrobiłam to danie rano i zabrałam na uczelnię. Świetnie się spisało jako energetyczny obiadek:).

Warto by tu dodać jakiś sos, pesto czy inne cudo, żeby makaron nie był suchy (dzięki czemu  będzie ławiej wchodził). ;]

Skomentuj

