Zielony smoothie z ogra (brokuł, szpinak, banan, ananas)

Zielono mi! Jestem całkowicie usatysfakcjonowana smakiem i zdrowym ogrowym kolorem tego 🙂

Zapraszam na energetyczny koktajl warzywno – owocowy! O, taki 😉

2015-12-14_13.15.15.jpg

 

Składniki:

  • dwie duże różyczki brokuła
  • garść liści szpinaku
  • pół banana
  • trzy plasterki ananasa (u mnie świeży)
  • pół szklani wody

Przygotowanie:

  1. Obrałam i zblendowałam ananasa.
  2. Dorzuciłam umytego, surowego brokuła i wodę. Zblendowałam.
  3. Dodałam połówkę banana i liście szpinaku. Zblendowałam.

Wiem, że prościzna, ale to bardzo efektowna prościzna! 🙂

Skomentuj

