Smakowite placki z cukinią,papryką i cebulą

Gdy za oknem pada śnieg, szybkie placki sobie zjedz ;] to by było na tyle tytułem wstępu ;p

wp-1450190542348.jpegSkładniki:

  • pół cukinii
  • mała papryka (u mnie czerwona)
  • mała cebula
  • olej do smażenia
  • przyprawy do smaku (pieprz, sól, papryka ostra)
  • 5 łyżek mąki żytniej
  • 2 jaja (lub siemię lniane)

Przygotowanie:

  1. Pokroiłam drobno warzywa.
  2. Wymieszałam ręką z 2 jajami i mąką. Przyprawiłam dużo ;]
  3. Smażyłam na oleju przez kilka minut z każdej strony i podawałam.

Zapraszam do stołu, bo szybko stygnie 🙂

Ps. Myślę, że super smakowałoby także z dipem czosnkowym z jogurtu (albo wegańskiej sojowej śmietanki) i pestkami słonecznika, ale tym razem nie miałam czasu sprawdzać 😉

 

 

One thought on “Smakowite placki z cukinią,papryką i cebulą

Skomentuj

