Kremowa zupa pomidorowa z serem pleśniowym i cebulą

Pyszna, aromatyczna pomidorówka w 15 min?

wp-1450918089335.jpeg

Oto mój wspaniały przepis.

Produkty:

  • butelka passaty z czosnkiem (700 ml z Biedronki)
  • 3 ząbki czosnku
  • łyżeczka bazylii i oregano oraz tymianku i soli
  • cebula
  • ser pleśniowy niebieski

Przygotowanie:

  1. Skroiłam cebulę i czosnek, posoliłam i podmażyłam na oliwie.
  2. Wlałam passatę do garnka na warzywa.Gotowałam 5 min.
  3. Dorzuciłam przyprawy. Gotowałam 5 min.
  4. Dorzuciłam serek pleśniowy pokrojony w kostkę.
  5. Ugotowałam makaron kukurydziany i podałam z zupą.

Przepyszna zupa! 🙂 Następnym razem warto ją będzie zblendować.

Skomentuj

