Pizza Cztery Sery z fasolką

Szybka i prosta popularna przekąska na imprezę? Ta pizza będzie idealna!

image

Składniki:
– Ciasto francuskie
– koncentrat pomidorowy
– Oregano i bazylia, ew. Zioła prowansalskie
– Ser żółty
– miękki ser dojrzewający
– Mozarella
– Niebieski ser pleśniowy
– 200 g fasolki zielonej

Przygotowanie:
1. Włożyłam ciasto francuskie na formę do tarty, ponakłówałam widelcem i wstawiłam do piekarnika na 10 min i 180 stopni.
2. Pokroiłam sery.
3. Wyjęłam spód, posmarowałam koncentratem i przyprawiłam ziołami.
3.Włożyłam pozostałe składniki, czyli sery i fasolkę.
4. Wstawiłam do piekarnika na kolejne 15 min i podałam na stół 🙂
Szybko, łatwo i przyjemnie 🙂

Skomentuj

