Makaron z fetą i dynią do kwadratu

Turbo proste i zaskakująco smaczne danie obiadowe. Jeśli upiecze się dynię wieczorem lub rano, to zrobienie tego obiadu zajmie 15 min, czyli czas gotowania makaronu! Cudowne danie 🙂
Uwielbiam zderzenie ostrego smaku fety ze słodyczą dyni! Kolory też na 5+. Brakuje już tylko suszonych pomidorów i ew.szpinaku 😛

image

Składniki:
– duża mała dynia (zapomniałam jak się nazywa ta najmniejsza odmiana,w każdym razie chodzi o tą)
– porcja ulubionego makaronu
– Garść pestek dyni
– 20g twardego sera feta
– trochę oliwy do podsmażenia
– sól i woda do makaronu 😉

Przygotowanie:

  1. Dynię pokroiłam na niewielkie kawałki, pokropiłam oliwą i zapiekłam w piekarniku (ok 60 min mieszając w połowie).
  2. Ugotowałam makaron z odrobiną soli
  3. Pestki wrzuciłam na suchą patelnię, żeby się uprażyły. W międzyczasie pokroiłam ser.
  4. Wrzuciłam makaron i dynię na patelnię na kilka minut, a następnie nałożyłam na talerz i dodałam pestki i ser.

A dalszy ciąg już znacie 😉 Omnomnom 🙂

 

Skomentuj

