AlkoSmoothie z granatem

Odwiedziny gości to zawsze nowe inspiracje 😀 Dołączam wspomnienie smakowitego, bo delikatnego alkoSmoothie 🙂

Ajerkoniak vega

Składniki:

  • pół granata
  • 2 pomarańcze
  • banan
  • garść suszonych morel
  • ćwiartka gruszki

Przygotowanie:

  1. Obrałam co trzeba, wydobyłam granata i zblendowałam wszystkie składniki.
  2. Nalałam do szklanek, dolałam po 2cm wódki i wymieszałam.

Smak był zacny, gorzej z twardymi pestkami, które dało się wyczuć na języku. To pierwszy tak niesubordynowany granat w naszej karierze. Nie przeszkodziło nam to jednak czerpać fun z nowego pomysłu ;].

 

Skomentuj

