Królewski krem z pieczonej papryki, cebuli i pomidorami

Chłodno na zewnątrz. Jeśli, tak jak my, masz ochotę na rozgrzewającą zupę, to upiecz papryki, dodaj passatę pomidorową i cebulę, a potem wszystko zblenduj, by cieszyć się pysznym smakiem i królewskim aromatem kremu:-)

wp-1454271082755.jpeg

Składniki na 4 porcje:
Trzy papryki czerwone
Passata pomidorowa (lub kg surowych smacznych pomidorów) + 1l przegotowanej wody
Dwie cebule + oliwa do smażenia
Przyprawy: papryka słodka, papryką ostra, sól

Przygotowanie:
1. Umyte i wydrążone papryki pokroiłam na mniejsze części, podsypałam paprykami i wstawiłam do piekarnika na 170 stóp na ok 20 min.
2. Cebulkę podsmażyłam na niewielkim ogniu razem z łyżeczką soli i cukru, by się nie przypaliła.
3. Dolałam passatę, litr wody i upieczone papryki bez skórki.
4. Doprowadziłam do wrzenia, potem jeszcze przez 10 min gotowałam na wolnym ogniu.
5. Zblendowałam na gęsty krem i podałam posypane migdałowymi płatkami 🙂

Skomentuj

