Sałatka „Granat w plecaku”

Wiecie, że granat nazywany jest owocem życia? Zdrowiuuuutki, nic tylko jeść!

Dojrzałe owoce granatu rozpoznasz po dźwięku. Te gotowe do spożycia przy delikatnym ucisku skórki wydadzą charakterystyczny odgłos, niedojrzały owoc „nie zareaguje” na opukiwanie i inne zabiegi.

Ja, posiadłszy jedną dorodną sztukę, postanowiłam zmajstrować taką oto kolorową sałatkę 🙂

wp-1452987381590.jpeg

Składniki:

pół granata

2/3 paczki sałaty mix z rukolą

3 łyżki malinowego sosu vinegret (ten akurat kupiłam kiedyś na wegebazarze, ale może być to też np. sos sojowy, lub domowy vinegret)

1/3 szklanki podprażonego na suchej patelni słonecznika

1/4 szklanki podprażonych na suchej patelni migdałów

Przygotowanie:

  1. Granata po przekrojeniu ostukałam łyżką, żeby go pozbawić skóry. Dodałam pozostałe skladniki i wymieszałam 😉

Ot, cała filozofia. Wykwintny smak sałatki sprawia, że aż trudno uwierzyć, że przygotowuje się ją 5 min 😉 Bardzo lubię takie szybkie działanie, szczególnie kiedy goście wpadają znienacka, a wszystkie przekąski już dawno zjedzone :).

Skomentuj

