Tofucznica Śródziemnomorska

Odkryłam najpyszniejszy zamiennik jajecznicy ever! Aromatyczna tofucznica ze śródziemnomorską nutką to jest TO! ❤

tofucznica.jpg

Składniki:

  • tofu naturalne
  • cebula czerwona
  • suszone pomidory (8 sztuk)
  • listek bazylii 5
  • kurkuma 1/2 łyżeczki
  • pieprz 
  • olej (może być od suszonych pomidorów) do podsmażenia
  • sól do smaku
  • mleko roślinne (do nadania konsystencji jajecznicy)

Przygotowanie:

  1. Podsmażam pokrojoną cebulkę.
  2. Zblendowałam suszone pomidory i dorzuciłam do cebulki.
  3. Zblendowałam tofu z bazylią i przyprawami.
  4. Dodałam na patelnię dolewając kilka kropli mleka sojowego.
  5. Podałam z moim ukochanym najpyszniejszym na świecie chlebem z ziarenek! ❤

To zdecydowanie najbardziej królewska kolacja tylko dla mnie od długiego czasu :). Bardzo polecam!

Ps. Tofucznica nadaje się też na zimno, jako pasta do kanapek, ale zdecydowanie bardziej smakowała mi na ciepło. Po prostu miłość od pierwszego kęsa 🙂

Skomentuj

