Tatar z suszonych pomidorów

Kolejny wegański hicior Jadłonomii.  Zrobiłam najprostszą wersję i podbiła ona nasze serca ☺ szybki,  smaczny i łatwy do zabrania do pracy obiadek:)

tatar

zdjęcie robione ciemną nocą nie wygląda najlepiej, ale boski smak wynagrodzi Wam wszystkie estetyczne smuteczki! Tatar jest prześwietny!

Poniżej wklejam cytat z Jadłonomii (po pierwsze dlatego, że Marta wie co zrobić, żeby się udało ;). Po drugie po to, żeby mi się łatwiej korzystało z mojego bloga w przyszłości  – ma być przecież moją książką kucharską ;)).

Składniki na 4 – 6 porcji:

1 szklanka suszonych pomidorów
¾ szklanki ugotowanej kaszy jaglanej

2 łyżki sosu sojowego
1 łyżka oliwy z oliwek
½ łyżeczki syropu z agawy
szczypta soli i dużo czarnego pieprzu
do podania: drobno posiekana czerwona cebula, drobno posiekane ogórki kiszone, drobno posiekane kapary, garść kiełków oraz ulubione pieczywo

Przygotowanie:
  1. Su­szo­ne po­mi­do­ry od­są­czyć z oleju i zmie­lić z kaszą ja­gla­ną przy po­mo­cy ma­szyn­ki do mie­le­nia.
  2. Zmie­lo­ną masę prze­ło­żyć do miski i przy po­mo­cy łyżki wy­mie­szać sosem so­jo­wym, oliwą z oli­wek, sy­ro­pem z agawy oraz solą i czar­nym pie­przem.
  3. Tatar po­dzie­lić na por­cje, każdą po­da­wać na ta­le­rzu ze wszyst­ki­mi do­dat­ka­mi, aby każdy mógł dodać taką ilość jak lubi i zmie­szać wszyst­ko razem.
Skomentuj

