Tofucznica z czerwoną cebulką i suszonymi pomidorami

Uwielbiam tę zniewalającą fuzję smaków! Przepyszne, szybkie i konkretne danie na wspólne śniadanie z Przyjaciółmi 🙂

tofucznica1

Składniki: na 3 porcje

  • tofu naturalne duże, odsączone z wody
  • 1/2 łyżeczki czarnej soli (koniecznie, to ona nadaje jajeczny posmak)
  • 3 łyżki płatków drożdżowych
  • 6 suszonych pomidorów z zalewy
  • pół czerwonej cebuli
  • dużo mielonego czarnego pieprzu, szczypta czerwonej papryki
  • kilka kropli oleju do podsmażenia
  • 1/4 szklanki wody

Przygotowanie:

  1. Posiekaną drobno cebulkę podsmażyłam na rozgrzanym oleju ryżowym.
  2. Dorzuciłam pokostkowane tofu i suszone pomidory.
  3. Kiedy tofu zaczęło się podsmażać, dorzuciłam czarną sól, płatki drożdżowe i czarny pieprz oraz paprykę pomieszałam i wlałam wodę.
  4. Po kilku minutach mieszania woda odparowała, a tofucznica była gotowa.

Podałam ją ze szczypiorkiem, smacznym chlebem. Wystąpiła w towarzystwie yerba mate z imbirem oraz czterema owocami goji :). Śniadanie mistrzów! :))

 

Skomentuj

