Opublikowany w Drugie danie, Wege

Łazanki z kwaszonej kapusty z żurawiną

Jadłonomia zdobyła moje serde i dzięki niej zrobiłam pierwsze w życiu kapuściane, szaleńczo-smaczne łazanki! 😀

wp-1450925520426.jpeg

U mnie było wszystkiego dwa razy więcej i nie płukałam kapusty, co nadało kwaśny zapach potrawie. Następnym razem warto opłukać ;]
PS.Kiedy ma się już dosyć jedzenia tej kapuchy,to zachęcam do zblendowania jej i traktowania jako pasty na kanapki! Można też spakować takie nadzienie do krokietów lub pierogów 🙂

Autor:

Gotuję bo lubię. Gotuję bo mogę. Gotuję, żeby sprawiać sobie i ludziom mnóstwo przyjemności smakowych :) Eksperymenty w kuchni, zaskakujące połączenia smakowe i lato na talerzu, to to, co lubię najbardziej na świecie. Żałuję, że w dzieciństwie nikt nie uczył mnie gotowania, dlatego zdarza mi się prowadzić warsztaty kulinarne dla dzieciaków :)

Jedna myśl na temat “Łazanki z kwaszonej kapusty z żurawiną

Dodaj komentarz